• Diskret tjänst

    100% diskret förpackning och fakturering

  • Gratis frakt vid köp över 499 kr

    Beställningar innan 17:00 skickas samma dag

  • Alltid säkra betalningsmetoder

    Välj bl.a. mellan Klarna, kortbetalning & banköverföring.

Leveransalternativ

Leveransalternativ

Vi erbjuder både diskreta och snabba leveransalternativ. Du kan välja att få ditt paket inom 24-48 timmar med UPS till valfri adress eller få ditt paket lämnat på närmaste postombud med posten. Alla våra leveransalternativ värnar om din diskretion.

När får jag min beställning?

Om du placerar din beställning innan klockan 17.00 på en vardag så skickar vi ditt paket samma dag. Beställningar som görs efter klockan 17.00 skickas nästa vardag. Om du beställer på helgen skickar vi ditt paket på följande vardag. Råkar dagen du beställer på vara en röd dag kan det ta en extra dag för ditt paket att nå fram.

Hur kommer mitt paket att se ut?

För att garantera att ditt paket levereras diskret så skickar vi din beställning i ett vanligt vitt paket där innehållet är dolt och vårat varumärke inte syns utanpå. Ibland placerar vi en returadress på paketet, detta kommer då visas som "ComfortClick Ltd" som är vårat moderbolag, vilket inte kan identifieras med ShytoBuy.se. Eftersom vi använder oss av Klarna Checkout och för att säkerställa total sekretess med ditt köp hos oss visas som "Klarna" på ditt bankkvitto. Så även om du väljer att beställa med kort så kommer ingen kunna se att du handlat hos ShytoBuy.se.

Vad händer om jag inte är hemma när min leverans kommer?

Alla paket som skickas ut med Posten rekommenderat lämnas på ditt närmaste postombud. Posten förser dig med en avi om var paketet finns att hämta. Kom ihåg att ta med din legitimation när du hämtar ut ditt paket. Beställer du med posten standard skickas paketet till direkt till din brevlåda om paketet är litet nog och vid större paket får du en avi för att hämta ut försändelsen på ditt närmaste postombud.

Om paketet inte hämtas ut hos Posten kommer det sändas tillbaka till oss efter cirka två veckor.

UPS kommer leverera paketet till din dörr och kräva en signatur vid överlämningen av paketet. Det är ingen garanti att UPS kommer att ringa vid leverans men UPS kommer totalt att försöka leverera paketet vid tre stycken tillfällen innan paket returneras tillbaka till oss igen.

Om man vet att man inte kommer vara just hemma dessa dagar, om adressen bör ändras eller om en portkod bör tilläggas, efter att ordern har lagts, är detta möjligt genom att själv ringa till UPS på telefonnummer 077-6622-077 med sitt spårningsnummer och arrangera detta.

Det är även möjligt att sätta en fullmakt på dörren med ett meddelande till UPS att lämna över det till grannen. Skriv då en lapp till UPS med följande information: Ditt Namn, signatur och vilken adress grannen bor på och dennes namn.

För kunders information, UPS har inget samarbete med Postnord och du som kund kan inte lämna ut ett utlämngnings-ställe, dvs postombud, som leveransadress, men, om UPS har misslyckat med sitt första leveransförsök och du inte har möjlighet att vara hemma, lämna fullmakt eller ändra adress, då kan du ta kontakt med ditt närmsta postombud och fråga om UPS kan lämna paketet där.

Var levererar ShytoBuy?

ShytoBuy levererar till hela Sverige, större delen av Europa och ytterligare några ställen i världen. Leveranskostnader beror på vilket land du beställer ifrån och till. Tiden det tar för paketet att nå fram beror också på din destination.

Kan min leveransadress vara annorlunda?

Ja, du kan ordna så att din beställning levereras till den adress som är mest lämplig för dig. Du kan ordna så att din beställning levereras till din jobbadress eller till en väns hus om du inte kan ta emot paketet hemma. Kom ihåg, eftersom vi paketerar din beställning i vanlig förpackning med allt innehåll dolt, behöver ingen veta vad du har beställt.

Måste jag skriva på vid leverans?

En signatur krävs vid leverans om du väljer UPS-leverans. Annars hämtas det ut på närmsta postombud.

Min beställning har inte kommit än, vad ska jag göra?

Om din beställning inte anlänt och du använt dig av spårningsbar leverans så kan du använda ditt spårningsnummer för att se vart den är. Det kan vara så att de har försökt leverera paketet. Du kan även kontakta oss och vår kundtjänst som kommer göra allt de kan för att lösa eventuella problem med din leverans. Vi kan prata både över telefon eller live chat. Om du hellre skickar ett e-mail går även det bra!