Gratis frakt vid köp över 599 kr

Diskret tjänst
100% diskret förpackning och fakturering

Gratis frakt vid köp över 599 kr
Beställningar innan 12:00 skickas samma dag

Klarnas logga i svart textfäag mot en morkgra bakgrund

Alltid säkra betalningsmetoder
Välj bl.a. mellan Klarna, kortbetalning & banköverföring.

Leveransalternativ

Vi erbjuder både diskreta och snabba leveransalternativ. Du kan välja att få ditt paket inom 1-2 arbetsdagar med DHL Express. Alla våra leveransalternativ värnar om din diskretion.
LEVERANS TILL POSTOMBUD
Leveransen kan ta 2-5 arbetsdagar måste beställning ske före kl. 12:00.

Leveranspriserna beror på ordervärde:

  • 599 kr och högre: GRATIS
  • 1 kr - 598 kr: 49 kr
För leverans inom 1-2 arbetsdagar måste beställning ske före kl. 12:00.

Pris: 179 SEK

Beställningar som placeras efter 12:00 på fredag levereras följande måndag / tisdag.

Beställningar som skickas via en expresstjänst på antingen lördag eller söndag kommer att levereras följande tisdag / onsdag.

Under hektiska perioder kan vissa Premium/Express-leveranstjänster vara tillfälligt otillgängliga.

Leverans utomlands

Välj land att skicka till

Leveranstid Pris Leveranstjänst Spårning Underskrift krävs
USPS 5 -7 Working Days Tracked Delivery 9.95kr Tracked service with SMS notification
UPS Express 3 to 5 Working Days 24.95kr Signed for tracked service with SMS notfication

När får jag min beställning?

Om du placerar din beställning innan klockan 12.00 på en vardag så skickar vi ditt paket samma dag. Beställningar som görs efter klockan 12.00 skickas nästa vardag. Om du beställer på helgen skickar vi ditt paket på följande vardag. Råkar dagen du beställer på vara en röd dag kan det ta en extra dag för ditt paket att nå fram.

Hur kommer mitt paket att se ut?

För att garantera att ditt paket levereras diskret så skickar vi din beställning i ett vanligt vitt paket där innehållet är dolt och vårat varumärke inte syns utanpå. Ibland placerar vi en returadress på paketet, detta kommer då visas som "ComfortClick Ltd" som är vårat moderbolag, vilket inte kan identifieras med ShytoBuy.se. Eftersom vi använder oss av Klarna Checkout och för att säkerställa total sekretess med ditt köp hos oss visas som "Klarna" på ditt bankkvitto. Så även om du väljer att beställa med kort så kommer ingen kunna se att du handlat hos ShytoBuy.se.

Vad händer om jag inte är hemma när min leverans kommer?

Alla paket som skickas ut med GLS lämnas på ditt närmaste postombud. Postombud förser dig med en avi om var paketet finns att hämta. Kom ihåg att ta med din legitimation när du hämtar ut ditt paket.

Om paketet inte hämtas ut hos postombudet kommer det att sändas tillbaka till oss efter cirka 1 vecka.

DHL kommer vanligtvis att leverera paketet till ett postombud och kräva en signatur vid överlämningen av paketet. DHL skickar även en avisering när paketet kommit fram och kan hämtas ut. Ta med dig en legitimation när du hämtar paketet.

Om man önskar att ha några ändringar gjorda kring sin leveransadress eller ge mer information, ber vi dig att återkomma till vår kundtjänst så kommer vi därefter att kunna hjälpa dig vidare så mycket vi kan.

Var levererar ShytoBuy?

ShytoBuy levererar till hela Sverige, större delen av Europa och ytterligare några ställen i världen. Leveranskostnader beror på vilket land du beställer ifrån och till. Tiden det tar för paketet att nå fram beror också på din destination.

Kan min leveransadress vara annorlunda?

Ja, du kan ordna så att din beställning levereras till den adress som är mest lämplig för dig. Du kan ordna så att din beställning levereras till din jobbadress eller till en väns hus om du inte kan ta emot paketet hemma. Kom ihåg, eftersom vi paketerar din beställning i vanlig förpackning med allt innehåll dolt, behöver ingen veta vad du har beställt.

Måste jag skriva på vid leverans?

En signatur krävs vid varje leverans.

Min beställning har inte kommit än, vad ska jag göra?

Om din beställning inte anlänt och du använt dig av spårningsbar leverans så kan du använda ditt spårningsnummer för att se vart den är. Det kan vara så att de har försökt leverera paketet. Du kan även kontakta oss och vår kundtjänst som kommer göra allt de kan för att lösa eventuella problem med din leverans. Vi kan prata både över telefon eller live chat. Om du hellre skickar ett e-mail går även det bra!

Vänligen fyll i din 13 siffriga spårnings referens: