GRATIS FRAKT VID KÖP ÖVER 599 KR*

100% diskret tjänst
Diskret förpackning & fakturering

Gratis frakt vid köp över 599 kr
Beställningar innan 12:00 skickas samma dag*

Klarnas logga i svart textfäag mot en morkgra bakgrund

Alltid säkra betalningsmetoder
Välj bl.a. mellan kortbetalning, Klarna & Swish

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Här kan du hitta svaren på de vanligaste frågorna som vi får. Vi tycker om att få höra ifrån dig, så tveka inte att kontakta oss om du har någon fråga som du inte hittar svar på.
  1. Har ShytoBuy en butik som jag kan besöka?

    Nej, ShytoBuy drivs enbart på nätet. Vi hämtar våra produkter från hela världen och för att vi skall kunna ge dig bästa kvalité till de bästa priserna. Om vi skulle ha en butik så skulle vi behöva öka våra kostnader avsevärt vilket skulle innebära mindre besparingar för dig.

  2. Hur kontaktar jag kundtjänst?

    Att ta hand om våra kunder är extremt viktigt för oss, vi skulle trots allt inte existera utan er! Vi har en vänlig och kunnig kundtjänst till hands fem dagar i veckan från måndag till fredag kl. 09.00 till 18.00 för att att svara på dina frågor. Om du har problem med din beställning, frågor om våra tjänster eller om du vill göra en beställning med vår kundsupport – hör av dig till 08 44 68 51 35 så hjälper vi dig.

  3. Hur länge har ShytoBuy funnits?

    ShytoBuy är ett brand av ComfortClick Ltd som grundades 2005 och har sedan dess hjälpt tusentals människor att få den behandling de behöver. Sedan vi lanserade vår sajt har vår prioritet varit att hjälpa människor att hitta en lösning på de problem som kanske är lite pinsamma att prata om. Och något gör vi ju rätt, för idag har vi webbplatser i alla större Europeiska länder och erbjuder våra tjänster från världens alla hörn.

  4. Vad är er säkerhetspolicy?

    ShytoBuy är fast besluten att bevara kunden integritet och säkerhet. Vårt online system använder sig av Verisign säkerthetskryptering och vi kommer aldrig att lagra din kortinformation. Vi följer strikt iakttagande av Data Protection Act och vi kommer aldrig någonsin att sälja dina uppgifter vidare till någon 3:e part – vi menar det.

  1. Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?

    För att säkerställa att våra kunder kan beställa online på ett sätt som passar dem bäst har vi satt upp ett antal olika betalningsmetoder. Vi använder oss av ett säkert och snabbt betalningssystem med Klarna Faktura eller Klarna delbetalning, du kan också välja att betala direkt med kort eller göra en överföring med din internetbank.

  2. Kan jag använda mer än ett kort för att göra en betalning?

    Ja, om du av någon anledning behöver dela kostnaden för din beställning på två kort kan detta självklart ordnas. För att göra detta måste du kontakta vår kundtjänst så att vi kan behandla transaktionen korrekt åt dig. Du kan kontakta oss via telefon 08 44 68 51 35 eller via epost på [email protected] så hjälper vi dig att dela upp betalningen.

  3. Hur kommer min transaktion att visas på mitt kontoutdrag?

    För att din beställning hos oss skall kännas så säker som möjligt kommer varken produkten eller ShytoBuy visas på ditt kontoutdrag. Istället kommer transaktionen visas som "Klarna" då vi använder oss av både Klarna faktura och kort system för en trygg, smidig och diskret betalningsprocess.

  1. Varför måste jag ange mitt telefonnummer?

    Vi vet att en del företag använder telefonnummer för att bombardera kunder med säljande samtal och datainsamling för undersökningar. Oroa dig inte, detta är ingenting som vi gillar och skulle aldrig få för oss att göra detta. Anledningen till att vi ber våra kunder om deras telefonnummer är ifall att vi själv skulle behöva komma i kontakt med dig gällande din beställning eller leverans.

  2. Är mina personliga uppgifter säkra hos er?

    Vi stödjer ingenting i samband med spam, och kan försäkra dig om att dina uppgifter inte kommer att användas i sådan verksamhet. Om du vill anmäla dig till våra nyhetsbrev för att få information och erbjudanden från ShytoBuy så är det en möjlighet, välj enkelt det alternativet när du gör din beställning. Vi kommer aldrig att kontakta dig eller använda dina personuppgifter utan ditt medgivande, och du kan vara säker på att vi aldrig kommer att dela information med någon 3:e part.

  3. Ingår produkterna hos ShytoBuy i någon form av abonnemang?

    Nej, vi säljer inga abonnemang. Hos köper du de produkter du själv vill, när du vill. Du betalar endast för de produkter du köper, inga månadsavgifter eller krav om att binda upp sig för längre tid tillkommer.

  1. Vilka leveransmedel använder ni?

    Vi förlitar oss bara på de allra bästa leveranstjänsterna på marknaden för att säkerställa att våra kunders beställningar levereras snabbt och säkert. Posten och UPS är stora, marknadsledande budfirmor som gör sitt jobb.

  2. Vad händer om jag inte kan vara hemma när UPS försöker leverera?

    Om du inte är hemma när UPS försöker leverera ditt paket kommer de att lämna en lapp som visar att de försökt, med ett telefonnummer du kan ringa för att boka om en lämplig leveranstid. Du kan också följa ditt paket på www.ups.se med ditt spårningsnummer som du får i ditt bekräftelsemejl för att du enklare skall kunna hålla reda på när det skall levereras.

  3. Kommer min beställning diskret förpackat?

    För att säkerställa fullständig diskretion och integritet för våra kunder levererar vi alla våra paket på ett diskret sätt med ett helt vanligt paket som inte nämner våran hemsida eller produkten du beställt på paketet. Kom ihåg att beställningen inte heller syns som ShytoBuy på ditt kontoutdrag utan står som "ComfortClick Ltd".

  4. Måste jag vara hemma för att signera paketet?

    Om du har valt UPS som leveransmedel måste du antingen vara hemma och skriva på som en bekräftelse på att du har tagit emot paketet, eller ge fullmakt till någon annan person att göra detta åt dig. Detta kan arrangeras genom att kunden ringer till UPS på tel. 077-66 22 077. Anledningen till att vi ber om detta är för att bevara din och vår säkerhet.

  5. När kommer min order att anlända?

    Beroende på vilket leverans alternativ du väljer och när du gör din beställning kommer paketet fram. Om du gör din beställning innan klockan 17.00 så skickas paketet ut samma dag, gör du din beställning senare skickas det nästa morgon. Om du lägger en beställning på helgen skickas den på måndag morgon och om du råkar placera din order på en röd dag så skickas den dagen efter. Du kan välja mellan UPS, Posten Spårad och Signerad eller Posten Standard.